API-4-BRANDS heeft net als Intratuin duurzaamheid hoog in het vaandel staan. Het heeft geleid tot een samenwerking in reclame-uitingen met deze winkelketen. Wij hebben de bestaande neonreclame van Intratuin omgebouwd naar duurzame led-verlichting reclame. Naast de transformatie van de buitenreclame leveren wij de led-teksten voor de horeca van Intratuin.
Intratuin is een soft-franchiseformule in planten, bomen, struiken, tuinartikelen, dierbenodigdheden en woonaccessoires, met 65 vestigingen waarvan 52 in Nederland, 3 in België en 10 in Duitsland. Alle winkels verkopen circa 80.000 verschillende producten aan jaarlijks 12,5 miljoen klanten. Intratuin heeft zich gecommitteerd aan de Duurzame Ontwikkelingsdoelstellingen van de Verenigde Naties.
Of u een grotere naamsbekendheid wilt genereren, uw bedrijf wilt voorzien van een nieuwe inrichting of op zoek bent naar passende promotiematerialen voor specifieke producten, bij ons bent u aan het juiste adres. Samen met u bedenken wij een passende, duurzame en unieke oplossing om de gewenste doelstelling te bereiken. Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan contact met ons op.
API-4-BRANDS ontwikkelt al meer dan 70 jaar unieke en toonaangevende concepten voor bekende Europese merken en bedrijven.
API-4-BRANDS is al een aantal jaren de deskundige adviseur en vaste leverancier van Bergman Clinics op het gebied van buitenreclame, inclusief gevelreclame. Als preferred supplier hebben wij gezorgd…
Project bekijkenAPI-4-BRANDS produceert en levert voor Kärcher diverse reclame-elementen, zoals led-verlichting gevelreclame, vlaggen-masten, reclamezuilen, gevelborden en parkeerborden…
Project bekijken